عمومی

خرید دستگاه ضبط مکالمه

اگر می خواهید دستگاه ضبط مکالمات تلفنی بگیرید، برای این که انتخاب شما درست و مناسب باشد. باید حتما قبل از آن چند نکاتی را درنظر بگیرید. چون که ممکن است وقت و پول خود را صرف خرید دستگاهی کنید که برای شما نیازی نداشته باشد. در ادامه مقاله نکاتی را در این باره به شما می گوییم.

نکات ضروری برای انتخاب و خرید دستگاه ضبط مکالمات

سهولت نصب ضبط کننده تلفن

اگر دستگاهی نصب اش، سخت باشد. هیچ وقت از آن استفاده نمی کنید. زیرا  طبق معمول شما به دنبال دستگاهی هستید که به راحتی و آسانی در عرض چند دقیقه نصب کنید. و نه اینکه برای نصب، چند ساعت زمان شما را گرفته و نیاز به متخصص داشته باشد.

ذخیره سازی ضبط کننده تلفن

افزون بر سهولت واقعی در ضبط، شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که پس از تماس، مکالمات برای بررسی مجدد، ثبت شده باشند. شما باید مطمئن شوید که صداها به راحتی ذخیره شده و قابل دسترسی باشند. اگر استفاده از دستگاه ضبط کننده تماس تلفنی پیچیده باشد، شما پس از نصب آن، هیچ تمایلی به استفاده از آن نخواهید داشت. پس بهتر است دنبال دستگاهی بگردید که کار با آن آسان باشد.
فرمت ذخیره سازی، دستگاه نیز بسیار مهم بوده و فرمتی مانند WAV. قابلیت استفاده در اکثریت دستگاه‌ها و یا تبدیل به فرمت‌های دیگری را دارد و این نوع ذخیره سازی WAV به خودی خود فشرده و کم حجم است.
بنابراین ارسال صداها از طریق ایمیل و غیره به راحتی انجام پذیر است. اینجاست که اصل سهولت استفاده خودنمایی کرده و می‌بینید که هرچه راحتتر با دستگاه ارتباط برقرار کرده و از امکانات آن استفاده کنید، به این ترتیب ارزش بیشتری برای پول خود قائل شده‌اید و در خرید دستگاه ضبط مکالمات تلفنی مناسب موفق شدید.

 

ضبط صدا بدون نویز، کلیک، بوق، و …

بعضی از ضبط صدا ها، هنگامی که شروع به ضبط می‌کنند، بوق و یا صداهای دیگری دارند که به مردم در مورد حضور شما هشدار می‌دهند. طبق توضیحی که در قوانین ضبط مکالمات هست و درست است که گفتیم قانوناً باید ضبط مکالمه به اطلاع طرفین تماس رسانده شود؛ اما بهتر است که با یک دستگاه ضبط مکالمه خوب از ایجاد هرگونه اختلال و نویز در تماس جلوگیری شود تا سبب آزردگی و مزاحمت در یک مکالمه‌ی با کیفیت و موفق نشود.

کیفیت صدای ضبط شده

یکی از ویژگی هایی که هنگام انتخاب و خرید دستگاه ضبط مکالمات تلفنی باید در نظر داشته باشید کیفیت بالای صدای ضبط شده است. شما باید اطمینان حاصل کنید کیفیت صدا بالا بوده و مکالمه هر دوطرف به صورت واضح و شفاف ضبط می‌شود.

جمع آوری

برای این که یک دستگاه ضبط تلفنی خوب بگیرید. باید امکانات و ویژگی های مختلفی را در نظر بگیرید. که بستگی به نیاز های شما متفاوت است. به طور کلی، بهتر است ویژگی‌های مورد نیاز را در خرید دستگاه ضبط مکالمات در نظر بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *